Pengikut

Isnin, 4 April 2011

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA


Assalammualaikum......


Ieta cuba nak jadi 1 Ribu Blog April Bermula, tapi Ieta tengok yang joint dah lebih dari 1 ribu.
Macam mana Abg Ben? boleh GEGAR lagi?
Boleh! Terima Kasih.......


Sapa yang nak GEGAR masih ada masa sehingga 5hb. Mac 2011. Klik Banner kat atas dan ikut arahannya....



JOM GEGAR!!!!!

13 ulasan:

  1. hi..singgah kasi gegar :)

    slam kenal dari http://ummiedamia.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Salam.... tq sebab datang ziarah blog ieta yang tak seberapa ni. Ramai kawan lagi best kan?

    BalasPadam
  3. Salam kenal from group 10. singgah gegar sini! :)

    BalasPadam
  4. saya dari kumpulan bonus kasi gegarrrr sini sket :-)
    Jom baca: i'm in LOVE with Usop Wilcharrrr

    BalasPadam
  5. hye hye..
    Assalamualaikum.. ^_^
    Salam perkenalan..
    Shera dari kumpulan 7, datang sini nak gegar blog.. Boleh kan? Hehe..

    Kalau free, singgah lar blog shera..
    http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. Singgah Sini :D ...GeGaR BloG 1 RiBu !!!

    Senang2 Jom Join segmen pertama MyMye.

    First Segmen By MyMye MyMya

    BalasPadam
  7. DTG SINGGAH DARI KUMPULAN BONUS...:)

    jom singgah : http://mylovely-fieda.blogspot.com/

    BalasPadam
  8. KASI GEGAR SAPA DIAORANG!!!!

    BalasPadam
  9. na gegar jugak...grrrr...salam perkanalan..dr group 7..follow kamoo..

    jom join contest...
    http://anismelon.blogspot.com/2011/04/1st-contest-anispic-percutian.html

    BalasPadam
  10. haiiiii

    datang mengegar blog kamu yang cumil..

    (^^)

    BalasPadam
  11. Terjah dari blog BA.. Nice blog.. Salam perkenalan ;-)

    Kalau sudi, follow la blog saya.. ;-)

    1st :
    http://ihaveasweetsmile.blogspot.com

    2nd :
    http://intanberliangacontest.blogspot.com

    BalasPadam
  12. Hai Intan. Thanks... I Follow U

    BalasPadam

Clik Sini Jika Suka MamaIeta