Pengikut

Ahad, 13 Februari 2011

Kereta Pahlawan Terbilang

Gambar Proton Pahlawan... 
(Tuah, Jebat, Katuri, Lekir & Lekiu)






 Amacam!!!!!
Gambar kereta baru Proton Pahlawan pada KLIM 2010.

Maklumat : melayukini.com

Sabtu, 12 Februari 2011

Ally Iskandar Bertunang?


Tak sangka kan. Takde angin.. takde hujan... top top Ally bertunang. Akhirnya Ally Iskandar selamat ditunangkkan dengan Nur Aisy'ah Zainal (Naib Juara Gadis Melayu Musim Pertama) semalam 11hb February, 2011. MI nampak diaorang pasangan yang secocok dan amat sesuai. 


MI disini mendoakan Ally dan Nur Aisy'ah selamat hingga ke jinjang pelamin. 

Maklumat dari : Rotikaya.com

Operasi "OPS LALANG"

Pagi-pagi MI dah bangun. Tengok baju kotor banyak (2 hari punya pakaian) aduh! masak sarapan dulu lah. Aik! masnie (adik) dan buat rupanya, yelah dia buat untuk bekal pergi keje. Setiap hari Sabtu dia keje. MI lepak dulu, tengok TV9 rancangan Nasi Lemak Kopi O. Dah habis layan basuh kain lah pulak. Nasib baik hari ni cuaca baik (panas) cantiklah kalau dapat sidar kain kat luar.

Buka pintu. ALAMAK!!! lalang dah tinggi lah, kena buat operasi tebas lalang ni. Lepas habis basuh kain dan sidai kain apa lagi......... mulakan operasi "OPS LALANG"  hehehhehehhehehe....... Nasib baik Abah ada tinggalkan parang panjang, boleh jugak MI guna untuk operasi MI hari ni. Pukul 11.00 pagi dah siap. Akhirnya..... habis licin MI potong. ALAMAK! banyaknya....... MI ingat nak bakar terus, tapi pikir punya pikir nanti dululah. Bagi daun kering sikit lepas tu boleh buat operasi "OPS BAKAR".

ADUK!!!! sakitnya tangan MI. Mana taknye... habis semua pokok MI tebas. Mesti bengkak lah lepas ni. Takpelah yang penting rumah dah clear. Betul Tak? hehehhehe..........

Jumaat, 11 Februari 2011

Cuti... Cuti....

Setelah seminggu Ieta bergelut dengar kerja. Aduh penatnya! Cuti minggu ni Ieta nak rehat cukup-cukup. Minggu ni Ieta tak balik kampung, jadi terpaksa lepak-lepak kat umah sorang. Adik keje.....

Nasib baik hari Saturday & Sunday cuti. boleh rest kat rumah.

Clik Sini Jika Suka MamaIeta