Pengikut

Rabu, 22 Disember 2010

Lawatan di Langkawi

2rd Day
19hb December 2010

1. KILIM KARST GFP









Tanjung Sanctuary Langkawi

Tempat Penginapan Sepanjang di Langkawi

Sampai-sampai Amirul dah mandi. Sejuknya....

Mak tel Kak Ana bagi tahu dah sampai.

Pemandangan di belakang resort. Cantik...

Tak habis lagi bercerita?

Gambar luar. Cantikkan?

Gambar Dalam. Bestkan?
 
Gambar dalam.

Bercuti ke Langkawi

18hb. December, 2010
-- Sabtu --

Airport LCCT
Amirul Demam

Nenek

Abah


Amirul

Amirul Cool

Amirul

Cian anak Mama demam...

Isnin, 6 Disember 2010

SALAM MAAL HIJRAH 1432


Assalamualaikum Sahabat2 Yang Dirahmati Allah Sekalian...Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Menyambut Maal Hijrah Tahun 1432..Moga2 dengan keberkatan tahun baru ini kita sama2 dapat muhasabah diri kita dan berusaha untuk menjadikan diri kita lebih baik lagi dari tahun2 yang sebelumnya...Amin....

Baru Daftar Ahli

Pertubuhan Ibu Tunggal Islam

 Assalammualaikum semua sahabat Ieta. Terima kasih kerana sudi untuk berkunjung di blog ini. 

Mesti koorang pelik kenapa tiba-tiba ada simbol PITI? inilah simbol Pertubuhan Ibu Tunggal Islam, memang dah lama nak joint Persatuan Ibu Tunggal kat malaysia ni, terutamanya yang dekat dengan rumah. Cari punya cari last2 jumpa lah PITI.........

Ieta baru daftar..  tak tahu lagi macam mana perkembangannya...

PITI ni nampaknya selalu buat kursus untuk ibu-ibu tunggal dan aktif dalam pelbagai aktiviti yang bagus. Tu yang terasa nak joint tu. Manalah tahu boleh membantu..... Boleh juga menambahkan pengetahuan dan kebolehan diri. hehehhehehe..........
Bagi mana-mana Ibu Tunggal yang nak joint PITI bolehlan emailkan nama, no. tel dan umur ke email pitiwps@gmail.com

"Allah tidak akan mengubah nasib diri seseorang, 
Jika diri seseorang itu sendiri tidak mahu berusaha untuk mengubahnya"



Clik Sini Jika Suka MamaIeta