Pengikut

Khamis, 10 Jun 2010

Perasaan Aku Hari Ni


Pagi.................


Bengang sebab malam tadi kena balik lambat siapkan tender.
Pkl 3.00 pagi baru sampai rumah. Pagi-pagi hari ni kena pergi Putrajaya hantar tender.


Tengah hari.......................


Balik dari Putrajaya kena pergi ke bank pulak. Tunggu...... bapak punya lama.
Pergi umah bos, bos dah keluar. Pegi balik Office.


Petang..............

Kenapalah hari ni buat aku sedih betul............

5 ulasan:

  1. kije bhgn marketing ke?..mmg byk kena korban masa kan..samalah ngn compny kite, bghn marketing selalu kena balik lwt time siapkan tender,sian...huhu..

    BalasPadam
  2. bukan. ieta keje bahagian pengurusan dan operasi. kerani je..... tapi kena buat tender juga. bos pulak suka buat last2 minit. memang bengang lah. kalau satu takpe, ni 5 tender sekali buat. nak nangis rasanya

    BalasPadam
  3. Biasalah keja bahagian operasi ngan pengurusan memang cam tu.sabar.penatkan kalau kita yang dah berkahwin ni bekerja.mana nak urus rumah, pejabat.pening kadang -kadang.

    BalasPadam
  4. Memang pening. kalau bayar ot tak pe..... ni berkira lagi...

    BalasPadam
  5. Salam Ieta,


    inilah dugaan bekerja..Ieta...sabar jer la

    BalasPadam

Clik Sini Jika Suka MamaIeta