Pengikut

Isnin, 28 Mac 2011

Cucu Hantu!!!


Mamaieta tahu semua orang dah baca mengenai tajuk utama Harian Metro hari ni kan? mana taknya terpampang besar tajuknya. KESIAN.....
Tak berhati berut betul orang yang sanggup buat perkara tersebut, orang luar yang dibela  bagai keluarga sendiri tergamak nak menipu datuk tua yang hanya bergantung hidup dengan duit pencen yang ada. Bekerja berpuluh-puluh tahun... last2 ditipu pulak.

Bagi sapa-sapa yang mengenali orang tersebut "dikenali sebagai GEMUK", sama-sama lah kita melaporkan perkara tersebut kepada polis atau ketalian tel yang telah di berikan.

“Kami masih menjalankan siasatan dan orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai Gemuk menghubungi talian 07-2212999 atau 07-2254422”  - Sumber, Berita Harian


6 ulasan:

  1. x pernah bersyukur...
    mcm ni la jadi nye...

    BalasPadam
  2. memang jenis tak kenang jasa..btw, dia ni tak de cucu betul ke sampai kena ambik cucu angkat? isk

    BalasPadam
  3. Shafiq Zainal: Tu lah org kata makan tuan. tak kenang budi langsung....

    BalasPadam
  4. Kidblogger : Orang tua-tua memang suka bela anak orang, kalau2 orang takde keluarga. niat baik tapi terkena lah pulak. kesian kan?

    BalasPadam
  5. dunia akhir zaman..macam-macam perangai!

    BalasPadam
  6. Sogeking Kun : betul tu! dah sampai akhir zaman..... macam-macam terjadi. Yang tak sangka pon boleh jadi. eeemmmm

    BalasPadam

Clik Sini Jika Suka MamaIeta