Pengikut

Ahad, 18 Julai 2010

Assalammualaikum!

Salam semua, lama tak ON blog ni. bukan apa, sibuk dan dah tukar kerja baru. Sekarang dah start keje baru.... baru je 2 minggu lepas. Syarikat Setiausaha dan Akaun. Tempat kerja baru suasanapon mestilah baru kan!

Semua pekerja kat opis, perempuan belaka. Ada ayu, linda, efa, arien dan akulah (ieta).... walaupun aku bukan ketua tapi aku yang paling tua dikalangan diorang. hi3....
Apa yang aku boleh ceritakan tempat baru...... eeemmmmm banyak kerja! dan ada peratukan. Yelah kat tempat lama kerja cara sempoi je "lebih santai". Tapi aku suka banyak kerja... masa berlalu cepat betul.... cepat makan t/hari... cepat balik... kadang2 buat kerja sampai tak sedar hari dah nak balik. hi3

Walaupun ieta dah keje tempat baru... tapi teman2 kat tempat keje lama, ieta selalu rindukan ko orang. Bilalah nak jumpa? aisah, faizul, faizal, ijan, idie, abg hamdan, en azhar dan semualah. rindunya.......

3 ulasan:

  1. tahniah... kerna dapat keje baru..

    rindu kawan2 lama?.. biasa la tu..

    rindu hadir lepas kita berjauhan..

    BalasPadam
  2. Ieta betul2 rindu kat dia orang semua. Bukan apa, tapi suasana tempat baru jauh beza dengan suasana pada tempat lama. Ieta cuba untuk menyesuaikan diri. Harap-harap ieta berjaya.

    BalasPadam
  3. Tahniah, semoga Ieta gembira bertugas ditempat baru.

    BalasPadam

Clik Sini Jika Suka MamaIeta