Pengikut

Jumaat, 11 Jun 2010

Kerja Part Time


Kerja Partime!

Aku baru start keje cashier kat TESCO extra ni hujung bulan lepas. Penat jugak!
Mungkin ramai kawan-kawan diluar sana yang tengah buat partime atau penah buat partime. Aku tahu orang-orang yang buat partime ni kebanyakannya nak tambah pendapatan. Tahu-tahulah sekarang keperluan dah melebihi pendapatan, tak mampu untuk tampung semua keperluan hidup setiap bulan. Jadi untuk terus hidup dengan selesa terpaksa cari jalan terbaru.... buat partime kat mana2 yang berdekatan tempat kerja atau rumah.

Tapi ada buruknya......... masa untuk keluarga terpaksa dikorbankanlah. Mana taknye.... pergi kerja pukul 8.00pagi, habis kerja opis pukul 5.00petang lepas tu terus sambung buat partime pukul 6.00petang hingga pukul 11.00mlm..... sampai umah terus tidur. sabtu dan ahad kena kerja. Tapi kebanyakan yang buat partime ni bujang lah! kalau ada yang dah berkahwin pon sikit je.....

Apa-apa cukup bulan ni jelah aku buat partime sebab bulan depan aku dah dapat kerja baru kat sri gombak. YAHOOO!!!!! dekat dengan rumah. hehhehe

4 ulasan:

  1. salam kenal.. betul apa yg diperkatakan. skarg ni gerak ckit, duit..gerak ckt, duit..penat pikir mcm ne nk + duit..

    BalasPadam
  2. Salam Noor, betul 2! kadang2 sampai mati kutu nak pikir pasal duit ni. Tak penah cukup2. Tapi ieta tetap bersyukur dengan rezeki yang Allah berikan.

    BalasPadam
  3. betul tu kak ..sue pun skrg buat perusahaan kerisik...nak berhenti kerja pun nanti bermasalah plak./...so buat kerisik letak je di kedai2 yg berhampiran

    BalasPadam
  4. Salam Sejahtera,

    kerja mudah dengan modal yangrendah serta keuntungan yang mudah dari RM 2,800 - RM 28,000 seminggu.

    untu maklumat yang lanjut layari http://www.part-time-lumayan.com/?pt=PL914882

    BalasPadam

Clik Sini Jika Suka MamaIeta