Pengikut

Isnin, 18 April 2011

Memang World Lah!!!!


Hahahahaha...dapat hari ni Ieta beli. 2 lagi!..

Kalau koorang nak tahu...gerai bergerak putu nih kat Jalan Gombak bersebelahan dengan Pasar Besar Gombak. Tepi jalan, kalau nak beli kena hati2 lah ye. Petama kali makan waktu tunggu adik beli makanan kat restoran sebelah gerai putu ni untuk makan tengah hari, parking pulak betul2 depan gerai putu, apa lagi Ieta rembatlah 2 bungkus. Sedap pulak tu!



Mana boleh ini macam mesti mau beli lebih punya... RM 2.50 sepeket dalamnya ada 5 ketul (50 sen satu la tu). Makan panas-2 sambil bawak kereta pastu tercekik sbb tak de ayor.....huahauahua....mmg marbeles betul putu bambu nie...mmg world..!!!!

2 ulasan:

  1. hahahhahah... tu yang buat special tu Nur Syahida. Dah rasa mesti nak lagi.

    BalasPadam

Clik Sini Jika Suka MamaIeta