Pengikut

Isnin, 17 Mei 2010

Memberi keizinan kepada Ben Ashaari untuk mempromosikan blog ini kedalam blognya.

Hari ni aku dapat satu email dari Ben Ashaari, dia mohon kebenaran untuk mempromosikan blog aku dalam blog dia untuk dijelajah oleh pembaca-pemcara yang lain. Aku apa lagi OK je..... "seperti orang megantuk disorongkan bantal" hehehehhehe........ Mungkin dengan cara ni lebih meramaikan lagi kunjungan pembaca-pembaca di luar sana ke blog aku dan ia juga menguatkan semangat aku untuk mencari info-info yang berguna untuk dimuatkan ke dalam blog ini supaya ianya dapat memberi ilmu dan manfaat kepada yang berkunjung.


OK! apa-apa pon aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Ben Ashaari kerana sudi untuk mempromosikan blog ini ke dalam blog nya. Terima Kasih banyak-banyak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Clik Sini Jika Suka MamaIeta

Follow ieta_kz on Twitter