Pengikut

Rabu, 4 Mei 2011

AKHIRNYA SCHANAH _KZ ADA BLOG JUGA..........


Selama Ieta bercuti ni dari hari Sabtu  hingga Rabu, tempat yang dituju adalah di KAMPUNGKU. Mana lagi kalau bukan kat Jengka, Pahang. Sepanjang bercuti sempat juga Ieta menurunkan ilmu blogger yang tak seberapa ni kepada adik bongsuku Schanah_kz. Hehehehhehehe....

Ni di kira promosi blog lah! tak dibayar tau!

Ok, kalau koorang berminat nak tengok blog atau berkenalan dengan Schanah_kz koorang klik je kat SINI atau kat Header kat atas.

Kalau nak ikutkan Ieta ni bukanlah pandai sangat dalam dunia Blogger ni, tapi tak salah kan berkongsi minat dan ilmu? kata orang "Ilmu yang baik, jika dikongsi bersama, banyak pahalanya". Ieta juga masih belajar, banyak lagi ilmu yang perlu ieta cari untuk menjadi Blogger yang bagus.

Apa-apa pon untuk pesanah Schanah_kz yang baru jadi blogger ni, belajar pandai-pandai, sibuk berblogger jangan lupa pelajaran. Ilmu lebih utama, yang hobi biar jadi sampingan.

4 ulasan:

  1. khalis ajak adik berblogging tak minat..isteripun tak minat..hmm..lone rangers je la

    BalasPadam
  2. adik bongsu rupanya... ada drop by blog dia melalui forum GengBlogger... padan la muka hampir sama, hehehe...

    BalasPadam
  3. mykhalis: sabar je lah!
    Jo Qusary: hehehhe tq

    BalasPadam

Clik Sini Jika Suka MamaIeta