Pengikut

Khamis, 28 April 2011

SANTAI BEN ASHAARI :KENAPA AKU SEORANG BLOGGER



KENAPA AKU SEORANG BLOGGER? eeemmmm.... Aku akan cerikan dulu bagaimana aku boleh terjerumus masuk ke dalam dunia Blogger ni. Aku mula mencipta Blog aku sendiri pada tahun lepas bulan April. Semuanya disebabkan kesukaan aku yang suka mencari resepi-resepi masakan di blog Blogger-Blogger lain termasuk lah blog Mat Gebu, HaNa's Family, My Kuali dll. Oleh disebabkan itu, aku terpikir untuk mempunyai blog sendiri yang boleh ku kongsi apa jua informasi, cerita, resepi, kenangan dan semuanya bersama-sama teman lain yang tak pernah aku kenal.

Pada mulanya aku memang tak mempunyai ilmu dalam mencipta sebarang blog peribadi atau apa juga website, tapi disebabkan aku begitu inginkan blog sendiri... aku cuba belajar sikit demi sedikit sehinggalah aku berjaya mencipta blog ini. Walaupun aku dah mempunyai blog sendiri tapi aku masih mempunyai kekurangan iaitu teman-teman. Tak guna aku mempunyai Blog dan membuat entry tetapi tak ada sapa yang nak membaca. Akhirnya aku berjaya berjumpa dengan otai blogger sorang ni.... iaitu BEN ASHAARI. Dari dia aku banyak belajar cara berblogging dan cara menarik orang datang ke blog aku dan berminat untuk membaca entry aku. Terima kasih Abang Ben....

Walaupun aku baru setahun dalam dunia blogger ini, tapi aku dah rasa seronoknya berblogging. Bukan duit yang aku cari tapi teman-teman dan ilmu yang kadang-kadang susah untuk aku jumpa kat luar sana. Disebabkan aku terlalu banyak menghabiskan masa aku kat rumah, makan berblogging membuatkan aku mendapat ilmu-ilmu dan informasi-informasi terkini. Jadi, disini aku nak ucapkan terima kasih pada teman-teman yang sudi datang ke blog aku ini dan memberi komen pada entry-enrty aku. TQ SEMUA!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Clik Sini Jika Suka MamaIeta

Follow ieta_kz on Twitter