Pengikut

Selasa, 29 Mac 2011

Amy Search Jadi Pengetua, Paknil Kembali

cWalaupun Cerita ni dah ramai yang tahu, tapi MamaIeta nak jugak berkongsi serba sedikit mengenai cerita yang boleh membuatkan Mamaieta  bangga dengan orang Malaysia dan jugak pihak Astro khususnya.


Mula-mula dulu kita dikejutkan dengan bakal Pengetua AF9 "Ahmad Dhani". Setelah mendapat tentangan daripada pelbagai pihak, dengar ceritanya Astro telah membatalkan hasrat untuk menggunakan artis seberang tersebut untuk dijadikan Pengetua AF9. Disebabkan terlalu banyak tentangan dari pelbagai pihak berkitan isu tersebut dan mungkin juga pihak Astro menyedari yang masih ramai lagi artis-artis Malaysia yang berkaliber untuk dilantik menjadi pengetua AF9. Tahniah kepada Astro kerana berani membuat satu keputusan yang memuaskan hati ramai pihak.






Tak lama lagi kita akan diketahui siapakah yang bakal menjadi Pengetua AF9 dan juga pengacara AF9. Tapi daripada apa yang MamaIeta dengar, khabarnya Amy Search bakal dilantik menjadi pengetua AF9 dengan Paknil akan kembali menjadi pengacara setelah berehat beberapa musim. Nampaknya AF9 yang merupakan AF terakhir memang akan jadi gempak gila kalau 2 berita ini betul-betul menjadi kenyataan.  Sumber: Beautiful Nara

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Clik Sini Jika Suka MamaIeta

Follow ieta_kz on Twitter