Pengikut

Jumaat, 30 Julai 2010

INTERESTING BLOG AWARD




Ucap terima kasih dan link kat insan yang tag kat kita:

Terima kasih buat kakak Blogger ku sayang, Kak Sweetie yang semanis namanya yang sudi memberi award ni untuk adik Blogger mu Ieta. Terasa nak nagis dapat award ini. Ieta ucapkan terima kasih yang tak terhingga dan diharap hubungan kita akan berpanjanggan.... Amin.

Tag 15 orang blogger yang anda pikirkan olalala tropika:

Ieta tak berapa ada member tapi ieta Tag award pada mereka-mereka ini. Jadi diharap sudi-sudikan ambil award anda ya (maaf tak sampai 15 orang)..

telor
ataicha
mialianas
MaMaLieYna
FifaMusz
conteng conteng
ninanurziana
1D Boyz
LoMpat TiKaM
Ibu Wawa


Bagitau insan-insan yang bertuah ni menerusi chatbox dorang:

InsyaAllah ieta akan Hello Hello pada koorang, Ieta akan datang ziarah selalu.......

Nyatakan 7 perkara tentang diri sendiri:

1) Ieta seorangIbu Tunggal yang punya seorang putera, Amirul Fitri namanye.

2) Susah nak menangis, orang kata "Keras Hati" tapi kalau tengok cerita hindustan nagis bagi nak rak..... Hi3

3) Suka tengok Blog Resepi Masakan dan Blog Jahitan

4) Suka pakai baju kurung kalau pegi kerja. Selesa dari pakai seluar, Hi3

5) Suka tersenyum (senyum itu sedekah)

6) Suka jalan-jalan. Kalau ada wang semua jadi yer. Takder, duduk kat umah jer la tengok TV.

7) Paling suka balik kampung. Pantang ada cuti... Sabtu & Ahad jangan harap nak ajak jalan sebab habis keje hari Jumaat mesti dah hilang balik kampung. Hi3 rindu anak.....

OK! 4 soalan telah selesai dijawab dengan jayanya. Sekurang-kurangnya sedikit sebanyak dari 7 perkara tentang diri Ieta ini, sahabat-sahabat semua lebih mengenali diri Ieta. So kita sambung berblogging ya…

2 ulasan:

Clik Sini Jika Suka MamaIeta