Pengikut

Jumaat, 11 Jun 2010

KFC Snax Jom Joint !

Tadi jalan2 kat Blog Salmia Punya Pasal. Tertarik pulak cerita dia pasal KFC Snax, aku memang suka makan KFC, Dapat tahu ada peraduan tambah point kalau makan KFC apa lagi lajulah aku daftar. Aku ikut step by step macam yang Salmia ajarkan. Memang senang dan mudah je, siap dapat kad KFC Snax lagi dalam 14 hari bekerja dari hari pendaftaran ahli.

cara nak registernya boleh terus pergi laman web KFC SNAX.
Lepas register tu, anda akan terima e-mail untuk tujuan account activation. dalam email tu juga ada dinyatakan yang KAD KFC SNAX korang akan dihantar dalam masa 14 hari.



Haa.. dengan menjadi ahli KFC SNAX, korang boleh kompul point. cara nak collect point dia senang je.. bila anda dah register tu, anda akan dapat 1 point yang terus masuk akaun anda. point ni jugak boleh collect dengan cara anda klik LIKE, publish ke FACEBOOK dan TWITTER anda.



eh, ada lagi.. bila anda komen pada setiap entri dalam web ni pun akan dapat point. tapi ia limited untuk setiap hari. so, nak point anda banyak, hari-hari la masuk web tu.. akan ada ranking woo.. point aku ciput je..biasa la baru join. :P

Apa guna KAD KFC SNAX ni? kad ni tujuannya untuk bantu anda collect point jugak. dengan apa-apa pembelian di KFC outlet, anda akan dapat point. point tu akan di update dalam masa 24jam. tapi hanya boleh disemak online bila anda login di KFC SNAX. ok la tu kan.. nak reg pun bukan kena bayar. makan boleh kumpul point ok la daripada makan saja berak jadi najis.

Bila point anda dah banyak, anda boleh redeem point tu dengan menu-menu KFC kat bawah ni..



Ha! senang kan? dapat kumpul point dapat makan free.... hehehhe

Note: TQ Salmia Punya Pasal

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Clik Sini Jika Suka MamaIeta

Follow ieta_kz on Twitter