Pengikut

Khamis, 17 Jun 2010

Geng Blogger Vs Kelab Blogger Ben Ashaari


VS


Salam kepada Blogger2 di luar sana, yang baru atau yang dah lama....

Koorang mesti tahu pasal Geng Blogger dan Kelab Blogger Ben Ashaari ni kan? Walaupun ianya berbeza cara tapi tujuannya adalah sama, iaitu menjadikan tempat untuk Blogger2 berkumpul dan memperkenalkan Blog masing-masing kepada Blogger2 lain. Kira tempat promosilah! hehehhe....

Aku suka lepak kat Geng Blogger sebab banyak perkara boleh dibincangkan di situ. Banyak pengetahuan yang aku dapat. Jika aku tak paham atau nak meminta pendapat Blogger2 lain cipta je satu topik, pasti ramai yang bagi pendapat. Dekat sini boleh kita lihat betapa ramainya Blogger. Setiap masa ada je blog-blog baru tercipta, makin meriah dan berwarna-warni.

Kelab Blogger Ben Ashaari ni baru jugaklah ditubuhkan oleh Ben. Tujuannya adalah untuk memudahkan Blogger2 untuk memperkenalkan @ mempromosikan Blog2 diaorang di Facebook. Ok jugak ada tempat macam ni, yelah kalau kita nak promosikan blog dalam facebook ni bukan semua nak tengok atau baca, jadi kalau ada tempat seperti Kelab Blogger ni lagi senang dan memudahkan Blogger.

Apa-apa pon aku ucapkan terima kasihlah pada Geng Blogger Dan jugak Kelab Blogger Ben Ashaari ni kerana perihatim dan memberi jalan untuk Blogger2 untuk memperkenalkan Blog kitaorang ni dengan lebih mudah.

TQ.... TQ... TQ..

4 ulasan:

  1. betul
    saya pun selalu ping blog kat GB dan Kelab Blogger.
    kalau takde dua2 tu
    alamat hidup segan mati tak maulah blog sy
    hehe

    BalasPadam
  2. Saya ahli tetap Gb tapi kalau Kelan Ben Ashari tu mcm terlalu untuk diri sendiri jer heheheheh...

    BalasPadam
  3. Kelab Ben tu untuk promosi blog je. kurang untuk chat. Apa-apa pon dua-dua ni banyak menolong Blogger yang baru atau yang lama.

    BalasPadam
  4. Salam Ieta,

    Kak sweetie dah merajuk, kak sweetie dah lama buat N3 pasal ben Ashaari ni dari awal mei lagi. langsung tak jelajah pun. Kak sweetie pun dah lama jadi follower dia. Tapi aper pun Kak Sweetie masih jadi silent readers...sedih tau..huhuhu

    BalasPadam

Clik Sini Jika Suka MamaIeta

Follow ieta_kz on Twitter