Pengikut

Rabu, 27 April 2011

Artis Lelaki Yang Akan Bergelar Suami Hujung Tahun Ini.

Zed Zaidi nikah 29 April

Tahniah Ieta ucapkan kepada Zed Zaidi atau nama sebenarnya Rozaidi Abdul Jamil bakal menamatkan zaman bujangnya dengan Natalia Mustafa Kamal pada 29 April ini.

Majlis akad nikah akan diadakan di Restoran Felda Villa, di Kuala Lumpur dengan tetamu terdiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak.

Kedua-dua pasangan kemudiannya akan diraikan dalam satu majlis resepsi pada 7 Mei di Dewan Perdana Felda, Kuala Lumpur dengan tema moden tradisional.

Detik perkenalannya dengan Natalia yang juga ahli perniagaan bermula sebagai rakan Facebook sehinggalah kemudian bertukar menjadi rakan perniagaan sebelum hadirnya bibit-bibit cinta. Wah! Romantiknya......... hahahhaha...


Ashraf nikah di Mekah 30 Ogos

Tahniah jugak Ieta ucapkan kepada pelakon lelaki yang paling Ieta suka, iaitu Ashraf Muslim, memilih untuk bernikah dengan tunangannya Noor Dayana Lokman pada 30 Ogos tahun ini (1 Syawal) di Mekah.

Ashraf memilih Mekah kerana mengambil contoh amalan khalifah dan sahabat Nabi Muhammad yang bernikah di sana.

Sebelum bernikah, Ashraf akan mengerjakan umrah sambil menjalani rawatan bersama-sama bakal bapa mertuanya Lokman Abdul Hamid yang merupakan pengasas Pusat Rawatan Islam Al-Hidayah dan membawa rombongan umrah.

Ashraf dan Dayana bertunang pada 23 April lalu di rumah keluarga Dayana di Kampung Sungai Pusu, Gombak.


Ucapan Ieta

Disini ieta ucapkan Tahniah & Selamat Pengantin Baru kepada  Zed Zaidi & Asraf Muslim kerana tak lama lagi akan bergelar suami kepada pasangan masing-masing. Apa yang penting jagalah keluarga anda sebaiknya dan jalankanlah tanggungjawab dengan seikhlas hati.
 - mStar

2 ulasan:

  1. mamaeita--
    dapat kad jemputan juga ker??
    nanti boleh lah duduk sama2 satu meja...

    BalasPadam
  2. Boleh.... jagan lupa baju biar glamor! hahahah

    BalasPadam

Clik Sini Jika Suka MamaIeta

Follow ieta_kz on Twitter