Pengikut

Isnin, 6 Disember 2010

Baru Daftar Ahli

Pertubuhan Ibu Tunggal Islam

 Assalammualaikum semua sahabat Ieta. Terima kasih kerana sudi untuk berkunjung di blog ini. 

Mesti koorang pelik kenapa tiba-tiba ada simbol PITI? inilah simbol Pertubuhan Ibu Tunggal Islam, memang dah lama nak joint Persatuan Ibu Tunggal kat malaysia ni, terutamanya yang dekat dengan rumah. Cari punya cari last2 jumpa lah PITI.........

Ieta baru daftar..  tak tahu lagi macam mana perkembangannya...

PITI ni nampaknya selalu buat kursus untuk ibu-ibu tunggal dan aktif dalam pelbagai aktiviti yang bagus. Tu yang terasa nak joint tu. Manalah tahu boleh membantu..... Boleh juga menambahkan pengetahuan dan kebolehan diri. hehehhehehe..........
Bagi mana-mana Ibu Tunggal yang nak joint PITI bolehlan emailkan nama, no. tel dan umur ke email pitiwps@gmail.com

"Allah tidak akan mengubah nasib diri seseorang, 
Jika diri seseorang itu sendiri tidak mahu berusaha untuk mengubahnya"



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Clik Sini Jika Suka MamaIeta