Pengikut

Isnin, 17 Mei 2010

Koleksi Novel Bersambung Kegemaran



Ini lah koleksi novel yang bersambung menjadi kegilaan ku. Walaupun ianya dah lama, tapi tetap kekal di dalam ingatan. Aku tahu bagi pengemar-pengemar novel pasti ada koleksi novel-novel Sharifah Abu Salem ni kan?

Novel "Tak Seindah Mimpi" aku pinjam baca dari novel kakak ku Kak Ana, dia pon pengemar Novel-Novel Cinta. Mula-mula aku baca jalan ceritanya aku tak berapa nak paham, aku ulang baca semula. Akhirnya aku paham jalan ceritanya, memang aku suka. Mengisahkan permulaan hidup Norjinah yang mencari sebuah kehidupan demi masa depannya, dia kumpulkan segala kekuatan, kesabaran dan memberanikan diri menghadapi segala dugaan dengan hati yang tabah. Razif pula berperang dalam kemelut rasa kasih, sayang, cinta dan simpatinya yang menuntut sebuah pengorbanan.

Novel "Tak Semanis Impian" aku beli di kedai buku. Novel ini sambungan dari novel Tak Seindah Mimpi. Ianya mengisahkan kemelut rumah tangga Norjinah dan Razif. Di sebabkan sama-sama banyak memendam rasa dan rahsia, tidak meluahkan rasa cinta yang akhirnya membinasakan keluarga dan timbulnya orang ke tiga iaitu Norseha.

Novel "Tiada Lagi Mimpi" aku beli bersama Novel Tak Semanis Impian. Novel akhir kisah Norjihan dan Razif. Novel ini banyak mengisarkan tentang kegilaan Norseha yang ingin merebut Razif dari Norjinah sehingga merosakkan diri sendiri. Apa kah kesudahannya?

4 ulasan:

  1. best gler novel2 nie...
    sume nana da bce...xbli pn tp pinjm...huhuhu

    BalasPadam
  2. wah, saya pon dah baca semua novel ni...mantop...

    eh eh, mcm tersesat jek kat sini.. tumpang lalu ek...

    BalasPadam
  3. Salam Ieta,

    Kak sweetie tumpang baca novel anak2.

    BalasPadam
  4. best gak citer ni. tp bila masuk yg ke3, rasa mcm boring plak, smbung2...

    BalasPadam

Clik Sini Jika Suka MamaIeta